Keep on keeping on

Tein mun kandin teoriaosiota monta päivää ihan silmät loistaen, ja olin aivan varma että siitä tulee suorastaan mahtava. No ei tullut ihan vielä, sillä nyt oon leikannut useat turhat pätkät pois sekä tiivistänyt tekstiä tiettyjen asioden kohdalla.

Tän pohjalta mun teoria on nyt parempi. Se on saanut myös uuden kappalejaon. Sain siihen hyvän palautteen supervisorilta, jonka pohjalta korjasin työtä yhtenäisemmäksi.

Tärkein pointti koko hommassa on tämä: Koko Thesiksen pitää olla coherent eli johdonmukainen.

Nyt mun teoria alkaa myös olemaan sitä.

Status report 30.8.2015 20.38

Teoriaosio on 10 sivua, mutta muutama teksti odottaa vielä hyperlinkkinä. Viimeistelyä ja hiomista on vielä luvassa.
Kohta 2. Metodit on saanut alkusysäyksen ja on nyt reilun sivun mittainen. Tätä voi työstää aina silloin kun teoria rupee keittämään pahemmin.
Lähdeluettelo on hirveä sekamelska uutta, vanhaa sekä tekstistä poistettua tavaraa.


Tällä hetkellä mä muuten työstän kandia tiedostoon nimeltä ”Tähän tiivistetty 30.8”. Koneelta löytyy myös 11 muuta tiedostoa kuten esimerkiksi TÄHÄN TYÖSTETÄÄN TÄMÄ VIIMEISIN tai Thesis Roni Kiuru 1st draft of theory. 

Onneks otin noi päivämäärät käyttöön.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei mikään perinteinen matkablogiräpätys

Perfect house with rose red doors

Suomalainen mies, joka puhuu.