Kandiluola

Blogilla oli heinäkuun ajan tahaton kesäloma. Mun teki kyllä mieli tehdä sellainen hauska kandihajotus-teksti, mutta en halunnut sen olevan koko bloggauksen teema. Joku olisi saattanut saada siitä väärän kuvan, joten annoin sen sitten olla. Totuus tosta kandista on se, että ei mulla itelläkään ole tietoa siitä kuinka hyvin homma sujuu. Tähän mennessä oon tutustunut toisten tekemiin kandeihin, ettinyt tietoa teoriaosioon ja tehnyt tekstille rungon valmiiksi. Aikaa tän parissa on kulunut useita iltoja.

Tässä mun oman kandin aihe:

How 18-25 year old Finnish consumers choose their mobile operator brand?

Tuun selvittämään asiaa haastatteluilla. Se kuinka monta mun pitää haastatella on vielä avoinna, mutta oon laittanut asiasta kysymystä supervisorille. Vastailee kunhan palaa lomilta.

Ohjeet tähän kandiin on yllättävän hyvät. Itse asiassa tiedän tasan tarkkaan mitä pitää mistäkin kappalesta ja kohdasta löytyä. Se helpottaa tosi paljon tätä työtä.

Deadlinet menee näin: Syyskuun 1. pitää olla teoria ja tutkimusmetodit valmiina. 23.10 pitää olla koko työn valmis. Sitten puolustus, korjaukset ja viimeinen puolustus.

Take that rage, put it on a page
Take the page to the stage
Blow the roof off the place

Maanantaina muutan mun huoneen kandiluolaksi ja aloitan armottoman työnteon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei mikään perinteinen matkablogiräpätys

Perfect house with rose red doors

Suomalainen mies, joka puhuu.