Huomenna minä aion

Tässä minä nyt istun liian isolla mustalla sohvalla naputtamassa tietokoneeni näppäimistöä, jossa näppäimet ovat kaikki erikoisella tavalla vinossa. Ei tämä sohva oikeastaan ole liian iso. Siinä vaan tarvitsee enemmän tyynyjä selän taakse. Itseasiassa näppäimetkin ovata oikealla paikalla, mutta kutakuinkin kaikki ovat hieman vinossa. Taustalla pyörii telkkarista tosielämän L-koodi Liviltä. Sieltä tulee juuri sopivan sekavaa ohjelmaa tähän iltafiilikseen ja 42 tuumainen silloin 599e maksanut LG:n telkkarimme on palvellut mainiosti tässä tehtävässä. 

Näin iltaisin ja varsinkin ennen nukkumaan menoa tulee saatua omituisia motivaatioboosteja. Olen valmis tekemään vaikka mitä kaikkea hienoa seuraavana aamuna. Uhkun voimaa ja suunnittelen jo aamun ensimmäiset kolme tuntia ennen kuin siirryn ohjastamaan japanilaistuotettua oriani kohti Hyvinkääätä. Suunnitelmani tulee tässä:

8:00 herätys
8:05 kahvinkeitin päälle ja itse suihkuun
8:20 viimeistään ulos suihkusta
8:30 aamukahvit ja aamuapala
9:00 Prismaan + muita hoidettavia asioita
10:00 takaisin kotona ja siivoan
10:30 laitan ja syön lounaan
11:00 kaffet ja oleilua
11:30 lähtö töihin

Kuulostaa todella tehokkaalta ja järkevältä toiminnalta. Se mitä todellisuudessa tapahtuu menee suurin piirtein näin:

11:10-11:30 herätys, suihku, vaatteet, töihin

Miksi mä toimin näin? Miksi mä en herää sillon kaheksalta ja laita sitä kahvia? Huomenna mä teen sen. "Taas kerran".

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei mikään perinteinen matkablogiräpätys

Perfect house with rose red doors

2015 ennustin tätä hetkeä, nyt ennustan vuotta 2025