Vielä puolet yhdestä kymmenesosasta

Kysymykseen millaista on ollut muuttaa kotiin, vastaan että porukoilla asuminen on sujunut erinomaisesti. Loistava sanotaan heti –politiikka on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Myös huolehdin itse koulun –linjaus on pelittänyt mainiosti. 60-lukulaisille ei aina ihan aukea, että miksi se koulutyö pitää kirjoittaa keskellä yötä, mutta ei noi silti ole lähteneet edes ääneen ihmettelemään mun ajankäyttömallia.

On siis ollut kaiken kaikkiaan mukavaa huomata miten helposti tää meidän yhdessä asuminen sujuu. Tosin välillä tulee kyllä etsittyä videokameraa, jonne voisi Modern Family -tyylisesti antaa pari valittua katsetta. Veikkaan kyllä, että en ole tämän talouden ainoa katseidenantaja. Mutta kyllä me pärjätään. Tosi hyvin.

Mikä muu on tosi hyvin, niin tää mun koulu. Lopputyön eli Bacherlor’s Thesiksen laitoin aluille vaadituilla lomakkeilla. Deadlinet oli siinä. Maanantaina mulla on vika tentti, jossa mun tarvii vastata puoliksi oikein yhteen kysymykseen kymmenestä, ja pääsen kurssin läpi.

Muuta mulla ei sitten olekaan. Maanantaina kädet kattoon.

Mä tein sen taas.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei mikään perinteinen matkablogiräpätys

Perfect house with rose red doors

Suomalainen mies, joka puhuu.